torstai 10. huhtikuuta 2014

Yllättäviä faktoja minusta

tätä toivoitte.

1. olen todella surkea käytännön ihminen. en osaa avata kaupan pakkauksia oikein, vaikka niissä olisi sulkuviivat, revin ne aina jostain muualta auki.
jos minun täytyy koota jokin uusi laite selkeän ohjekirjan kanssa, en osaa. vaikka minulle näytettäisiin, kuinka se tehdään, olen silti täystumpio.

2. sain inssin läpi kolmannella kerralla, vaikka olin silloin vielä unilääkkeen vaikutuksen alaisena. ensimmäinen ja viimeinen kerta, kun menen rattiin otettuani yötä vasten unilääkkeen, mutta mainiostihan se inssi meni.

3. käytän poikaystäväni vaatteita kotona niin paljon, että kaikki ovat omassa kaapissani eikä hänellä ole koskaan mitään päällepantavaa.

4. pelkään nukutusta yli kaiken. olin pienenä kitarisaleikkauksessa. heräämössä vielä nukkuessani olin tukehtua omaan oksennukseeni, kun haava oli alkanut vuotaa verta mahalaukkuun.

5. en ole verbaalisesti lahjakas. poikaystäväni nauraa, että painotan välillä joitakin sanoja riikinruotsin aksentin mukaan... se vain tulee vahingossa. suvussamme on suomenruotsalaisia, mutta itse en ole kaksikielinen.

6. olen lukenut pitkän saksan, mutta kirjoitin sen lyhyenä.

7. minua on kerran pyydetty elokuvan koekuvauksiin.

8. olen tehnyt viittä eri työtä, kolmessa eri työpaikassa. melkein kaikki asiakaspalvelua.

9. rakastan pyykinpesua.

10. en osaa sanoa koskaan ei. olen aivan liian kiltti ja kärsin siitä itse. yritän opetella itsekkyyttä, mutta se on todella vaikeaa.

11. vielä muutama vuosi sitten lapsiluku-unelmani oli nolla, en halunnut äidiksi. nyt se vaihtelee 1-2 välillä.

12. jännitän yleensä niin pahasti uusia asioita, etten edeltävänä yönä nuku silmäystäkään. näin kävi mm. ylioppilaskirjoituksissa: tein paljon huolimattomuusvirheitä jokaisessa aineessa enkä yltänyt tavoitearvosanoihini.

13. aloin seurustella mieheni kanssa tunnettuani hänet noin vuorokauden.

14. vaikka uskon vahvasti Jumalaan, en sanoisi olevani uskovainen. minusta se sana lokeroi ihmisen jotenkin ylempään asemaan. en ole parempi ihminen kuin ei-uskovainenkaan.

15. olen blogannut kohta 5 vuotta.

löysittekö samoja faktoja itsestänne? 

ps. mainostan vielä uudelleen, kun viimeksi tuli lisättyä tieto jälkikäteen postaukseen, että anonyymikommentointi on jälleen sallittu.

14 kommenttia:

  1. Kohdat 9 ja14 voin allekirjoittaa ;) kivoja faktoja, ei mitään tylsiä "tykkään perunasta"-tyylisiä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi, kiva että allekirjoitat myös 14.kohdan :)
      kiitos! <3

      Poista
  2. Blogisi on jotenkin älyttömän kaunis, ja koskettava. Toivotan teidän perheelle kaikkea hyvää ja voimia sinulle!<3 Hymyjä päiviisi! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi, kiitos aivan kauheasti ihanasta kommentistasi. <3
      toivon sinunkin päiviisi hymyjä ja aurinkoa! :)

      Poista
  3. En myöskään osaa koskaan sanoa ei, moni ei oikeasti uskoisi kuinka vaikeaa se voi ollakaan.
    Aloin seurustella poikaystäväni kanssa kun olin tuntenut hänet 2 vuorokautta eli melkein sama. :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se ei:n sanominen on niin vaikeaa..
      voi ihanaa, että teidänkin rakkaus alkoi noin nopeasti ja vahvasti. <3

      Poista
  4. Vastaukset
    1. kiitos :)
      oli kiva kirjoittaa välillä jotain erilaista. :)

      Poista
  5. "5. en ole verbaalisesti lahjakas."

    höpsis! :D päinvastoin, olet ihan äärettömän lahjakas.
    10 kolahti, tälläkin hetkellä olen lupautunut kahteen projektiin joihin minulla ei oikeasti olisi aikaa tai energiaa, muttakun en vain raaskinut kieltäytyä. Huoh :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tarkoitin puheellisesti lahjakas, mutta valitsin vähän väärän sanan. :D
      voi ei.... sunhan pitäisi keskittyä nyt vain pääsykokeisiin ja rentoutumiseen! :) yksikin projekti olis varmasti riittänyt. :D ensi kerralla kokeile sanoa ei :)

      Poista
  6. 9 ja 10 :) :D pyykinpesu on kivaa, kun saa puhtaita vaatteita, ja teen sen aina paremmin kuin muut! poikaystävä kuitenkin laittaisi paitani kuivausrumpuun ja värjäisi valkoiset paitani sinisiksi yms.. muuten en yhtään tykkää kotitöistä..olen kunnon laiskiainen niissä :D

    Ja toi yli kiltteys kans...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :)
      se on jotenkin tosi terapeuttista toi pyykinpesu. hyvä, että sun poikaystävä antaa sun tehdä sen. :D
      pitäis opetella liiallisesta kiltteydestä pois..

      Poista
  7. 12!!!
    Pohdin sitä uutta asiaa/juttua/tapaamista/rapahtumaa nii paljon mielessäni et oon koko ajan ihan virkee vaik ois väsyttäny ku menee nukkumaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo, se on ihan hirveetä.. jännää, et sullaki on tää sama. mäki oon aina ihan pirtee yöllä, kun mietin uutta tulevaa juttua, mut sit aamulla lamaava väsymys.

      Poista

Jokainen sana on merkityksellinen.
Vastaan kommenteihin blogiini.